na návštěvě u sousedů

Augsburg.
Město velké asi jako Plzeň. Město plné stylu. Město, do kterého se chcete vracet. Město, které přispělo k tomu, že letošní léto bylo jedno z nejlepších (nemůžu říct nejlepší, protože co já vím, jak se mi prázdniny líbily, když sem pila mléko a tahala za vlasy mou rodinu v domnění, že je to ohromná legrace). 

Co jsem získala? Spoustu přátel z Maďarska, Itálie, Francie, Švýcarska, Ruska, Ukrajiny, Turecka nebo Německa. Delší vlasy. Nové kousky do skříně.. Vylepšení v němčině. Nový deník. (rozhodla jsem se totiž psát) Pohledy, kterým se snad ani krása Franciska Lachowského nevyrovná. Viktora♥. (na druhé fotografii odzadu) No a potom spoustu dalších, možná nepodstatných věcí.

Ale musím říct, že když jsem vystupovala v Mnichově z rychlíku pěkně se mi klepala kolena. (ještěže jsem měla s sebou svojí spolužačku Adélku D) Ikdyž jsem se bála, nějak jsem tu prvotní nervozitu překonala a se svým obrovským kufrem jsem se ocitla před domem 8 ve Fuchsweg. Rodinu jsem měla opravdu ohromnou! Někdy jsou náhody vážně zvláštní. Člověk si říká, jak se to vlastně mohlo stát? proč zrovna moje původní rodina měla už moc studentů a tak jsem musela do jiné? (do té nejlepší) Asi jsem se celý rok pěkně učila, a tak mi Ježíšek nadělil už v srpnu. To je jediné vysvětlení.

T.

















10 komentářů:

  1. Ten měsíc je úžasnej :D (všechny fotky jsou úžasný) ...tak doufám,že jsi si to tam užila ...ps: hrozně fandím vašemu blogu,tak ne že ho zrušíte ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. haha, děkuji moc! (fotka Měsíce je ve skutečnosti fotka Slunce, jen přesvětlená a za ní patří dík Adéle)
      PS. Obě nás to baví, tak s rušením nepočítej!

      Vymazat
    2. To je krásné, děkujem!
      Followni si nás přes google, je to kolonka pod we heart it.
      Díky!

      Vymazat
  2. Hmm.. Ty fotky jsou fakt moc povedený! A taky vám fandím! :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkujem Áďo!! Super!')
      Followni si nás přes google, je to kolonka pod we heart it.
      Díkyy!

      Vymazat
  3. Jak to myslíš, že jsi získala Viktora? Jestli s ním chodíš, tak to ti moc gratuluju!

    OdpovědětVymazat
  4. Hm, no spíš chodila, teď je v Budapešti a já v Praze..'

    OdpovědětVymazat
  5. To se ti jako líbí? Koukala jsem na jeho fotky na facebooku a tam nevypadá moc hezky. Na Vaší fotce z .. Německa? se mi líbil spíš kluk, kterej stál vedle tebe a držel tě okolo ramen.. Ale vlastně mi do toho nic není, přeju ti, abys byla šťástná! A v žádném případě blog nerušte!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hm, někdy to neni jen o vzhledu)
      PS. Jen pro tebe https://www.facebook.com/japiebman?fref=ts, zkus mu napsat holky má moc rád, možná za tebou z Holandska přijede)

      Vymazat
  6. Ahojky, ty fotky jsou naprosto geniální !! (Chtěla jsem se zeptat čím fotíte? :D ) Moc vám fandím, líbí se mi váš styl !!! ;)

    OdpovědětVymazat