papelote

Do té doby, než mi přijde ta obálka tomu neuvěřím. Je to něco jako kdybyste byli milovníkem čokolády a ta by vám jednou na ulici spadla přímo do náruče a to třeba pětikilová.

Vyhrála jsem totiž soutěž Pozdrav z prázdnin, kterou pořádalo "nové" české papírnictví Papelote. Na začátku byla jen myšlenka. Na konci výhra. Takhle by to mohlo být pořád, ale obávám se, že nebude..

MILUJI vůni papíru! Ano, ano. A jak papelote samo o sobě říká 'papír je Papelote', takže když si to vezmu kolem a kolem MILUJI Papelote (já taky!! - Mar). Ty všechny barvy a materiály! Třeba si vezmu knihu Zimní bitva. (prodávanou právě v Papelote, Vojtěšská 8) S tou knihou jsem vyrostla (samozřejmě společně s M!), nejprve jsem ji četla, protože ji četla Mar, ale když jsem ji četla podruhé už mne kniha měla v hrsti. A po desáté? Už jsem předpovídala co bude na další straně. Vychutnávala jsem si pocit jistoty. Och a ano, kdybych mohla mít parfém této knihy, byla bych nesmírně šťastná!

Děkuji,
T.


4 komentáře: